vineri, 18 septembrie 2009

Respectul pe care i-l port Ancai PARGHEL

Buna seara dragii mei, vreau sa va marturisesc ca acum un an oe vremea asta o refuzam pe ANCA sa vin la ziua ei , pentru ca eu si Puiu Pascu avema de cantat la Iasi..sau la Cluj, sI SIMTEAM CA E SFARSITUL aproape, ma coplesea un sentiment de vinovatie, precum in poezia lui Nicolae Labis, cand spunea;manac si plang...mananc!'
Acume prea tarziu sa recunosc si sa fac pe...extrasenzoriala patetica.... Dar imi pare rau.... imi pare rau si Anca stie ea acolo de sus de ce.Am gresi t candva fatza d e ea..si ea m-a iertat pentru ca ea stia sa iubeasca si sa ierte si prin iertarea ei m-a binecuvantat..Nu stiu daca meritam,dar acum trebuie sa ii cinstesc memoria..De aceea va invit luni la acest concert in memoria ei.Anca, mi-e tare dor de tine!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu