miercuri, 9 septembrie 2009

ASADAR...........

Sa va intre bine in capatzana...
astia care va credeti prietenii mei.... si care aveti senzatia ca totul vi se cuvine sau ca crizele voastre de orice fel eu pot sa le trec cu vederea doar pentru ca ne leaga in timp o relatie care a fost candva frumoasa.
Am descoperit tot felul de farisei printre prietenii mei, si de cutre..fie ele si barbati... despre care nu pot spune decat ca imi este...sila? a nu....nu ...eu nu cunosc starea de sila... nici de mila...starea despre care vorbesc este de acreala.Da!
Am descoperit oameni care cred ca merita prea mult , decat pot oferi...sau ar merita.
Oameni care isi manilupeaza colaboratorii fie doar pentru a gadila orgoliul lor.....patologic.
Oameni care mai vor si ei un mic scandal...public...pentru a aparea in presa si a arunca cu noroi in personalitati.Personalitati recunoscute!!!!!!!!
Oameni care isi inchipuie ca sunt ceea ce nu sunt.... care se agatza de panze de paianjen ca de colacul de salvare de pe TITANIC.
Oameni care te provoaca... te evenrveaza...( DACA LE RASPUNZI CU ACEEASI MONEDA ESTI MAI PENAL CA EI)doar doar dai la presa....
Ceea ce eu nu am sa fac, evident...pentru ca de azi nu mai ajut pe nimeni, nu mai pun obrazul pentru nimeni, decat pentru cei care merita cu adevarat, si nu vor sa apara si ei in lumea buna doar din pliciseala, sau ca sa isi etaleze epoletii.
Daca vreti sa stati prin preajma mea, trebuie sa fiti cel putin la fel de valorosI ca si mine si parintii mei.De familia mea.
Mai cresteti, mai cititi, cumparati niste scrupule si o oglinda, evaluati-va si rapsundeti-va singuri daca meritati sau nu.
Eu ii salut pe toti fanii mei, pe toti acei oameni care imi scriu ca ar dori sa vina la concertele mele dar nu au curaj sa vina in culise, de prea mult bun simt...
II ROG DIN SUFLET PE FARISEI SA IA O PAUZA.... DE DOUA VIETI..SI SA MA MAI SCUTEASCA...CA SA NU II BAG IN PIZDA MA-MII LOR IN DIRECT...PE ECRANE....
NE VEDEM LA TVR!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu