luni, 7 septembrie 2009

Am cantat aseara la GREEN HOURS

Dragii mei, am sustinut aseara un concert la GREEN HOURS, clubul vestit al iubitorilor d e jazz... unde imi serbam si acum 12 ani ziua de nastere...A fost incredibil d e frumos si m-am simtit superb....desi toata ziua am stat pe telefoane sa renegociez, gandindu-ma ca imi joaca feste vremea...pana la urma CIPI PARGHEL m-a convins sa cantam....
M-am simtit atat de bine, si i-am facut pe toti sa rada, sa se contamineze de bucuria mea, incat am plecat dea acolo stoarsa...dar fericita...Am alaturi cativa oameni minunati , fara d e care nu stiu daca m-as mai descurca.
Prietena mea, Eveline BADEA, a fost spontana ca deobicei si ne-am distrat, ea din public eu de pe scena,am dat tonul crizei de ras....
Am facut un duet un o prezentza exotica...dl BRAD V JHONSON, ASA...DIN PRIMA... duet care a stors ceva palme si strigaturi...
M-AM IMBRACAT IN NEGRU SI GALBEN, foarte indrazneatza combinatia, si mai ales penele galbene d e pe cap ...mi-au adus o nota retro..Nu se astepta nimeni la asemenea combinatie..... am ras si am cantat si m-am simtit minunat si mi-a facut o imensa placere sa ii contaminez si pe altii cu starea mea d e bine.....
Pana am ajuns acasa...totul ok....apoi Andrew a reusit sa ma sperie....si mi-a facut o criza din cauza maselei si iata-ne pe amandoi la 1 noapte la spital pe Calea Plevnei.
Deci am avut o noapte alba....
Si azi a trebuit sa fiu fresh.....sa merg si cu Gloria la balet... sa fac si ore...deci ...vreau nu vreau trebuie sa ma refac...
MA BUCUR SI NU REGRET NIMIK.... PUP

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu