duminică, 20 septembrie 2009

Aseara am dansat...ce dor imi era!!!!!!!

Aseara am dansat, dupa ce am vizionat pentru 11 oara Romeo si julieta la teatrul de opereta, la nunta colegei mele ANA MARIA COMSA, SOPRANA cu o voce unica, despre care pot spune ca e unica.
Am fost pana la Magurele si am dansat de mi-au ars talpile..De mult imi doream sa am prin preajma un om ca Stelu Milu, managerul meu, de profesie actor, dar care a facut 14 ani d e dans.
Si mi-au mers picioarele si eram asa de bucuroasa ca in sfarsit, dupa mult timp, pot dansa.Am cantat pentru pietena mea si pentru colegii mei de la opera si opereta, si ne-am simtit minunat.Ceea ce mi-am propus pentru saptamana viitoare e s a merg la munte cu copiii, trei zile doar, ca am o emisiune in direct si nu imi pot permite mai mult...
Sunt fericita, sunt ocupata, sunt muncita, sunt iubita, si am chef de viatza si totul e cum imi doresc,MULTUMESC.Multumesc!!!!!!!!

2 comentarii:

  1. Ozana,ai fost minunata! Mi s-a facut pielea de gaina cand ai inceput sa canti. Cum spunea Teo Trandafir: "s-a incretit pielea pe mine"!
    Meriti sa ai parte in viata numai de bucurii si fericire. Te iubim noi, toti moldovenii participanti la nunta iubitei noastre Ana Maria Comsa.
    Te pupam cu mare dragoste pe tine si pe toti cei dragi ai tai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet, eu o iubesc mult pe ANA MARIA, e o mare voce, o artista de mare tinuta si a s vrea s a o cunoasca toata tzara.

    RăspundețiȘtergere