duminică, 14 martie 2010

Iata un mail edificator pentru concertul de pe 7 martie ,la GYURI'S PUB

Multumesc pentru seara de ieri!
Mon, March 8, 2010 4:35:32 PMFrom: Dana Filote Add to Contacts
To: ozanabarabancea@yahoo.com


--------------------------------------------------------------------------------

La multi ani de 8 martie, Ozana !
Am fost aseara la Gury's Pub si desi au trecut mai multe ore inca nu imi revin din farmecul pe care l-ai revarsat asupra noastra.
Vorbesc la pers. a II a singular pentru ca dupa o astfel de seara ca cea de ieri pers. a II a plural ar suna prea oficial.
Emotiile traite aseara mi-au rascolit sufletul si au scos din cutiutele poate uitate in el, tot ce e mai bun si mai frumos .
Au trecut atatea ore si inca nu pot reveni la realitate.
Azi noapte, la ora 2 , de abia reuseam sa-mi stapanesc lacrimile care se prelingeau pe obraz. Tu si Sorin ati reusit sa rascoliti sentimentele celor aflati la mese si sa plecam acasa cu inima sfaramata in mii de cristale! Ma chinui de aseara sa strang aceste mici cristale si sa le asez fiecare la locul lui si sa refac ce erau inainte, dar nu pot! Sa spun ca a fost prea frumos, e banal, sa spun ca emotiile au fost peste asteptari...e mult prea putin spus!
Inca aud sunetul clapelor pe care le atingea Sorin...si care veneau de undeva de departe,inca mai inchid ochii si ascult glasul tau care imi da fiori de cum pleoapele se aseaza una peste alta.
Multumesc pentru seara de ieri,multumesc pentru am retrait sentimente poate uitate, poate ascunse in sufletul meu.
Nu am reusit sa scriu exact ce am simtit si inca mai simt dupa noaptea de ieri, dar am vrut sa stii ca cine va va asculta , pe tine si pe Sorin,va redescoperi dragostea, emotia, bucuria,frumosul si iubirea.
Iti doresc ,Ozana, tot binele din lume si sa-ti dea Dzeu dragostea pe care o meriti si o doresti.


Daniela Filote

4 comentarii:

  1. Ce emotii curate! Abia astept maine seara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cuvinte calde....frumos e-mailul,l-am citit si eu cu emotia celui care ti l-a scris...

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc....vinari seara voi concerta intr-un club nou... pe la 23 00 incep sa dau in jos...cum spun dirijorii..hihiihi va anuntz ce si cum.pup

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-a placut broscuta de la gat, aseara ..hihihi..

    ce club?

    RăspundețiȘtergere