sâmbătă, 27 martie 2010

AZI VOI FII MIREASA

Stati calmi, nu ma marit...(evental vreo doua ore).Luana Ungurenu m-a invitat la targul de nunti E MARIAGE, ca sa prezint o rochie de mireasa.Si am acceptat invitatia.Apoi am o sedintza foto cu IOANA CHIRITZA...de abia astept.Si seara am o meditatie , ca s a inchei fructuos o zi de relaxare...(numai relaxare nu va fii).
Aseara am aparut in emisiunea CLUB TVR3 ,alaturi de DOREL VISHAN cLAUDIU MIRICA, si MARIANA ANGHEL.
A fost o emisiune buna...zic uni si altii care mi-au umolut imboxul.Eu nu am vizionat-o ca am fost la film cu Arabela,Alice si Dana, prietenelemele.
Deci, va dorsc o duminica placuta,ca eu am de lucru...o sa ma relaxez la vara...
Va pup si va iubesc!

3 comentarii:

  1. A fost o sambata extraordinara! Salutari Danei. Va pupam.

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut Ozana :) Uite ca ti-am gasit si blogul :) .Mi-a placut de tine din prima clipa cand te-am vazut ! Succes maxim ! CU drag, Laura Bagrii

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu vei "fii" mireasa? Vai de limba romana

    RăspundețiȘtergere