miercuri, 17 martie 2010

ATENTIE!!!!!!!!! DE DATA ASTA E PE BUNE!

Duminica seara la EUFORIA TV, orele 22 00 emisiunea INVITATIE LA BOTEZ,se va difuza , in sfarsit,avandu-ma protagonista.In aceeasi emisiunea veti afla amanunte picante si simpatice, dureroae sau nu, dar reale despre viatza mea alaturi de familia mea, de copiii mei si de tatal lor...Si faptul ca vor unii sa schimbe trecutul...e treaba de intelect...eu una, m-as teleporta in timp...pentru ca am trait o viatza superba, plina de WWWWWWWWWOAAAAAAAAAAAWWWWW.Nu regret nici o secunda si nici un minut..viatza mea a fost si este minunata, ca mine si ca cei ce ma inconjoara, cu bune cu rele, cu emotii , cu lacrimi,cu bucurii.
Iubiti-ma asa cum sunt , fara a-mi cere sa ma schimb!
Iertati-ma ca iubesc tot ceea ce e frumos si ard la foc continuu si maxim,si am inima mare,si inca mai e loc in ea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu