vineri, 12 martie 2010

Bine v-am regasit....

Nu stiu cum sunt unii....care zic ca nu pot trai 4 zile fara sex...dar stiu cum sunt eu...nu pt trai 4 zile fara net!
Am trait cele mai frumoase momente duminica pe 7 martie, la gyuri's pub,alaturi de fostul meu sot... dar i-am promis ca nu ii mai scriu numele nicaieri si ma tin de cuvant...
FACAND O MICA paranteza.... nu vrea sa le supere pe amantele de serviciu, care mai de care mai orgolioase si mai nepregatite sa aibe o relatie cu un barbat care ARE doi copii cu o femeie ca mine..SI EU NU SUNT ORICE FEMEIE.
Le dau un sfat..sa isi roada unghiile incontinuare, pentru ca trecutul nu il poate schimba nimeni....dar viitorul,da!
Revenind la acel concert de neuitat, unde am fost amandoi patrunsi de emotii, de inspiratie, de creeativitate, de placerea actului artistic,am plecat cu satisfactii imense, considerand amandoi cel mai reusit concert din viatza noastra de pana acum...si muzical. si spontan, si haios, si relaxat...DA...ASTA e cuvantul meu fermecat... care imi da liniste si ma duce pe culmi nebanuite...RELAXEAZA-TE!!!!!!!
Si eu asta am si facut...am fost eu insami... dar nimeni nu stie de ce..si nu am sa spun nimanui....e micul meu secret.
Am plecat dupa 4 bissuri si dupa ce oamenii au venit cu lacrimi in ochii s ane multumeasca amandurora.Am primit mailuri de la persoane pe care nu le cunosc ., de multumire,si cu marturisirea ca a fost un concet irepetabil...OARE?
Ceea ce s-a nascut intre mine si EL...nu poate nega nimeni... eventual sa refuze adevarul si sa se bata in piept cu morile d e vant.
Regret ca nu am filmat!!!
MARTI VA INVIT LA PALATUL GHICA.ORELE 20 30 .voi canta alaturi de tatal copiilor mei.

2 comentarii:

  1. Imi place mult vocea ta si te admir,ma bucur ca te-am descoperit aici in aceasta agora numita net...o sa te mai caut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe voi o sa va lege toata viata ceva, nu stiu ce, ceva ce nu se poate exprima in cuvinte. voi sunteti despartiti, dar tot impreuna! Iar discretia lui legata de pomenirea numelui nu o pot intelege, ca amantele daca vor sa citeasca tot isi vor da seama ca este vorba despre el si fara nume explicit, dar ma rog este treaba lui. Eu tot impreuna va vad!

    RăspundețiȘtergere