luni, 1 februarie 2010

IERI AM AVUT CEA MAI FRUMOASA FILMARE PENTRU O EMISIUNE TV

Se pare ca in ultima perioada, tocmai acele emisiuni pe care nu le cunosc, nu le stiu formatul dinainte, ma surprind si ma emotioneaza si scot toate lacrimile din sufletul meu...Bucurii profunde sau tristeti ascunse ,le pun pe tava,oferindu-mi clipe in care ard de emotie...La capitolul asta vad ca reactionez foarte deschis..nu mai am jene sa plang , nu mai am retineri sa ma exprim, nu ma mai cenzurez.
Am filmat pentru emisiunea INVITATIE LA BOTEZ de pe Euforia Tv.Va voi anuntza cand se difuzeaza ca sa urmarim impreuna.
Mi-am amintit de momentele cele mai frumoase de cand eram gravida, de cand eram cu SORIN,de Anglia, de nastere, si toate astea au fost scoase din sertarul amintirilor mele,amintiri frumoase, neprafuite, dar pline de nostalgie..si unde e nostalgie sunt si lacrimi.Probabil e bine sa mai si plangem din cand in cand.Eu am facut-o ieri la filmare.Va dau de veste...va pup si va iubesc!!!!!!!Spor in toate...mai ales in dezvoltarea interioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu