luni, 1 februarie 2010

Deci incep sa deranjez!!!!!!!

Ma distreaza la maxim ce comentarii sunt pe youtube la linkul meu cu BOBBY MC FERRYN.Filmarea a fost facuta de o persoana pe care nu o cunosc si mi-a fost trimisa pe mail de o tertza.
Odata pusa pe youtube au sarit shacalii sa ma desfiinteze, de parca le-am luat chifteaua de la gura, cand ei , de fapt , mancau paine cu miros de mici....Au inceput sa ma blameze pentru atitudinea mea...de "pseudo primadona", sa condamne atat de mult faptul ca m-am dus sa cant cu nenea Bobby.De parca a s fii cantat cu SALAM.
M-am dstrat la maxim.
Dragi agitati...ia sa va relaxez eu un pic !!!!!!
Baieti, voi aveti sange in putza sau va dati cu ruj? De ce va suparati asa de tare pe mine? ca nu v-am interzis sa va duceti si voi, macar asa sa fii dat mana cu nenea BOBBY?
NU aveati vocea la voi?
Nu aveati repertoriul potrivit?STIU CA JAZZUL E MUZICA GREA...PTR CUNOSCATORI...SI FARA ACOMPANIAMENT IN SPATE E MAI GREU SA SUSTII O LINIE MELODICA....
V-au inghetzat corzile vocale de emotie?
Ce v-a oprit?
V-ati cumparat bilet la mama naibii si nu ajungeati decat cu metroul la scena?
Cred ca vulpea uraste strugurii asa cum si voi pe mine.Hihihihhiiiiiii..pai cum sa nu profit d e ocazie? daca imi da mana?
E ca si cand stau langa un barabt frumos si el spune..."Hai , Ozana sa ne-o punem si eu fac fitze si zic ."Ooooo.vai.nu...!!!!!!!
Eu nu vreau...stii...Sa mai asteptam vreo doi ani sa ne cunoastem...." cand de fapt imi arde taritza in mine sa mi-o puna dl respectiv....CUM SA NU VREAU SA CANT CU NENEA Bobby?
Ce ipocriti sunteti, domnilor!!!!!!! Va deranjeaza ca am reactionat cum ati fii vrut voi,sa reactionati, dar voi nu ati avut curaj,ca voi se pare ca sunteti cu o secunda dupa mine..si cand v-ati dumirit ca ati vrea sa mergeti... nenea Bobby a trecut la alt punct din desfasurator.Iata o ocazie pierduta...Acum ma refer numai la "muzicienii" suburbani, pe care nici draq nu ii stie in tzara asta...care au scris porcarii despre mine...fericirea altora indigneaza!!!Cum e sa fii prost? Doare?
Deci cum spuneam si in alte articole..eu nu vreau sa imi irosesc nici o secunda de fericire.Si atata timp cat pot fii fericita... I GO FOR IT.
Deci daca pe mine acestu duet m-a facut fericita..nu inteleg de ce sa va deranjeze pe voi?
VA ROADE PIZMA? e problema voastra..luati valeriana sa dormiti bine la noapte, baieti.Ca eu dorm neintoarsa..si daca vreau am si vise erotice cu nenea, si daca vreau ma si teleportez.... ete sic!fac ce v reau, ca imi permit...voi nu? pacat!

6 comentarii:

  1. foarte tare! le-ati dat-o in mufa! Go! Go! Ozana!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci fratilor...:))))prea taree!deci v a aliniat!CLARRRRRRR!mai aveti tupeu sa comentatzi???eu n as mai avea!va jur!!!care-i problema voastra pana la urma?suspinatzi in continuare,asta e!!!Ozana rules!mi-a placut rau!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca tot esti fericita de ce mai arunci foc in vant? ce rost are sa te iei dupa altii? traieste-ti fericirea si atat. prea multa suparare pentru nimic. nu vad rostul acestei aparari. si mai ales in acest fel. chiar nu e ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. TU CINE ESTI? AI SCRIS SI TU? DE CE SA MA APAR? DE MUSTE? HAHAHHAAA SUNT R EA , STIU ...DA ' BUNA!!!!!!Cine nu simte asta..sa nu se puna cu mine.PUNCT

    RăspundețiȘtergere
  5. ti am mai spus si eu sa nu te mai infoi degeaba.mii de sarutari!!!c.

    RăspundețiȘtergere