luni, 15 februarie 2010

Aseara am cantat cu SORIN TERINTE, pianistul de c are ma leaga c ele mai frumoase amintiri....de scena si de viatza...AUTORUL COPIILOR MEI!

A fost furmos si eram amandou foarte calmi si relaxati , cum demult nu am mai fost/In ultima perioada ne vedem foarte des si ne face binesi noua si copiiilor.Andrew a fost intr-o forma exceptioala aseara si ma iubea parca mai mult.Am invitat doua eleve foarte bune sa cante,si s-au simtit cu totii minunat...Am glumit, am facut show si cel mai frumos a fost ca Sorin a fost foarte calm.Mi-a transmis si mie o stare de bine, de relaxare si vrem sa continuam asa.
O s a fie foarte incantat cand o sa vada emisiunea de pe Euforia , cand am amintit de el,si am subliniat doar lucrurile frumoase....
Va pup si va imbratisez, va doresc o saptamana plina de soare..sa nu va lasati deprimati de n insoarea de azi...trece... si vine primavara...si sunt gata sa iubesc din nou, saimi iau lacom portia de fericire.
Ce ciudat.... portii mari de fericire nu ingrasha.

7 comentarii:

  1. Am primit si eu o portie mare de fericire...si a fost mareeeee! Frumoasa seara..

    RăspundețiȘtergere
  2. era calm dracul ala fiindca de obicei e agitat de la bautura?sau iti mai facuse ceva vraji sau la dat vreo gagica afara pe usa si o face pe calmul sa se instaleze iar pe capul tau sa nu ai si tu liniste?

    RăspundețiȘtergere
  3. Va felicit sincer: sunt artist instrumentist viola la filarmonica din Ploiesti ( intre altele i-am fost si profesor de muzica de camera lui Radu..ce bucurii!)si...recunosc ca nu am timp sa va ascult. Pur si simplu mi-ati transmis o stare de bine ce zacea acolo uitata in sufletul meu din varii motive. Ceva ,,din cer'' imi spune ca la un moment dat, poate chiar foarte curand, o sa colaboram pe scena...da, nebunia e mare insa altfel cum am mai trai ca artisti?!
    Blogul meu va sta la dispozitie, poate rasar idei si de acolo, succes si forta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aruncat o privire pe blogul dvs, si va a dmir f mult,,,cum de puteti urmari atatea alte bloguri? sper sa ne cunoastem odata personal si sa impartasim mai multe.va MULTUMESC

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunata ozana.Azi am descoperit-o si-mi pare rau ca am pierdut anii cand n-am stiut de ea.Vie.tonica,expresiva,exceptionala!
    Iti doresc draga mea sa fi fericita!

    RăspundețiȘtergere
  6. ozana , am copilarit cu sorin . Bucuresti-ul are parti bune si rele , trebuie sa ni le asumam .

    RăspundețiȘtergere