sâmbătă, 27 februarie 2010

Emisiunea INVITATIE LA BOTEZ

De la EUFORIA, va fi difuzata pe 6 martie orele 15 00.Si de abia astept sa o comentam, sa o admiram..e o emisiunea care mi-a scos din sertarul amintirilor cele mai tainice momente din viatza mea.
Nu evit sa vorbeasc despre ele, chiar mi le asum pentru ca am depasit panica, si emotia lor o primesc cu inima deschisa.
Deci duminica viitoare stau lipat a de ecran.

In alta ordine de idei, la Opera studiem OLANDEZUL ZBURATOR,DE WAGNER sub bagheta MAESTRULUI Cristian MANDEAL.Toata viata mi s-a parut fascinant acest om.Si acum a ajuns sa zica despre corul OPEREI ca e cel mai bun compartiment din institutie.Stiam!
Da.Nu trebuie sa fim modesti pentru ca ceea ce facem noi , da savoare oricarei productii pe scena acestei institutii.Ma refer la coloristica sonoritatii, la precizia executiei, la tehnica abordata.Si asta datorita unui muzician imens...desi e de mic de statura, maestria lui e imensa...si cand zic imensa...zic IMENSAAAAAAAAAAAAAA!
Sefu!
Da! SEFU cu care ma certam ani de zile, si in micimea mea am realizat ca m-a contaminat cu priceperea lui...si mare scoala ce am , din fiecare repetitie...si datorita lui am ajuns sa pot face ce am facut la viatza mea..si sa am auzul format, si sa am pretetii de la cei pe care ii indrum.Acum recunosc si ma plec in fatza lui.Tot respectul meu pentru dl STELIAN OLARU.
Ieri au venit trei studente, de fapt trei masterante in dirijat coral si erau fascinate de sonoritatea corului si de ce voci sunt aici...si ce bine si omogen suna,,si ce bine se executa orice partitura , indiferetn de stil.
si de ce diferit e sa faci cor de opera.Da. Asa e..si scoala asta nu se invatza decat la corul Operei Romane...pentru ca e cel mai bun..cel mai bine pregatit.Si cred ca a avut ce sa admire pana si profesorul cu care a venit....il vedeam langa pianistul nostru, Sabin ORBULESCU, cum zambea de placere si cum ii sorbea din ochi toate indicatiile maestrului nostru, dl OLARIU STELIAN.
Singurul om din EUROPA CARE AR PUTEA DA CLASA TUTUROR DIRIJORILOR DE COR DE OPERA, UNDE VOCEA TREBUIE SA FIE MARE SI FLEXIBILA, SI FOARTE BINE PUSA, PENTRU A DA O PERSONALITATE si omogenitate,ACESTUI INSTRUMENT MULTIPLU , NUMIT COR.

Scriu toate astea pentru ca din cand in cand imi amintesc ce meserie frumoasa avem noi, si am inteles de ce acest minunat om d e muzica. STELIAN OLARU, nu imbatraneste.Nu imbatraneste pentru ca intinereste in fiecare repetitie..se incarca energetic prin meseria lui, atat de speciala...atat de frumoasa, careia ii este atat de daruit..nu are timp sa se plictiseasca, nu are timp sa faca altceva decat s a fie util si preocupat sa iasa totul perfect, sa tina in mana atati a oameni cu atatea personalitati diferite si sa fie echidistant si mereu pe faza...mereu in priza...mereu profesionist.... IATA DE CE...ASTA ESTE SECRETUL..E UTIL.... CAT TIMP ESTI UTIL. NU IMBATRANESTI!!!!!!!!!Il admir, si fur si eu cat mai pot fura din maestria lui...mi-a fost de folos in momente in care a trebuit sa demonstrez practic ce muzica stiu .
Imi iubesc meseria si recunosc ca oamenii din jurul meu m-au ajutat sa ma formez ca muzician..si sa mai stiti ceva...sa canti in corul OPEREI, e o treaba grea..si colegii mei sunt prea modesti din pacate...scriu si ii laud...pentru ca ei merita!!!!!!!!!!
Aplauze pentru CORUL operei ROMANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comentarii:

  1. O primavara frumoasa! Un Soare impletit cu dragoste si un buchet de ghiocei care sa va aduca zambetul in privire! Va imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ca ne-ati spus! sambata o sa fiu si eu lipita de televizor, impreuna bu familia... si cand spun familia, ma refer la toata: sot, copil, bunica, parinti (suntem invitati la ei la masa :))
    sa ne tineti mereu la curent pe unde mai cantati, ca sa nu cumva sa ratam vreu spectacol, ca astia la stiri in loc sa anunte evenimentele despre arta si cultura ne tin la curent cu cine s-a mai sinucis sau ce violuri si crime s-au mai comis!!!
    O primavara superba tie si copiilor tai!
    va pupam!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ozana,esti o femeie frumoasa cu o voce superba si ai niste copii grozavi,sa-ti traiasca si sa te bucuri de ei!

    RăspundețiȘtergere
  4. MIE SINCER MI E MILA DE EA...SARACUTA,PRIN CATE A TRECUT...

    RăspundețiȘtergere