duminică, 31 ianuarie 2010

M-a coplesit un compliment de pe facebook

Vorbesc cu diverse persoane pe FACEBOOK,care mai de c are mai mult sau mai putin cunoscute, si dau accept tuturor celor care au in comun cu mine alti prieteni...si un domn...fara sa ne cunoastem personal... mi-a dat un mesaj demultumire...iata ce scria:
Cristi Banu 31 ianuarie la 22:03 multumiri
... pentru acceptul in lumea TA FB si intr-o farima din al tau univers! sa-ti ramina glasul flacara arzind si cintecul icoana de ruga si inchinare iar forta ce si-a gasit salasul in corzile tale vocale sa te poarte pe a succesului cale asa incit numele sa-ti devina renume iar clipele de glorii stindarde a caror flacara vibreaza si arde... sa ramii asa cum esti sincera, autentica si generoasa... lumina sa ai pe drumul vietii si in casa!!! cristi

M-a copleshit.... mi-a venti sa plang...uite cum le d a Dumnezeu... una calda una rece... mai sunt si barbati care s itu sa vorbeasca cu o femeie...
Cert e ca nu ma asteptam...

2 comentarii:

  1. Oh myyy! Ce frumos, ce frumos si elegant a scris acel domn! Desi cuvintele nu mi-au fost adresate, au ajuns si la inima mea.
    "... sa-ti ramina glasul flacara arzind si cintecul icoana de ruga si inchinare ... " *sigh*

    Te imbratisez cu drag!
    paula

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc PAULA. stiu ca urmaresti evolutia mea...sa stii ca azi sau maine am s a pun pe youtube piesa de la eurovizion si o sa vezi... pup si incaodata multumesc!

    RăspundețiȘtergere