sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Cel mai frumos concert da pana acum....a fost aseara la Sangria

Ori pentru ca eu evoluez, ori pentru ca am chef din ce in ce m ai mult sa cnat si energia mea creste, ori pentru ca sunt alaturi d e mine cei care ma iubesc cu adevarat, ori pentu ca sunt fericita, nu situ de c e, nici n mai conteaza de c e...a fost superba s eara, alaturi de PUIU PASCU , in momentul cand toti cei prezenti s-au ridicat in picioare, mi-a venti sa plang de emotie, dar a trebuit sa joc teatru...
Mi-am amintit de serile de la sala mare a TEATRULUI National, cand ridicam publicul in picioare la muzicolul CHICAGO, unde am jucat o stagine intreaga rolul MAMA MORTON.
Si am plecat acasa impacata, fericita si responsabila....Vlad are dreptate...trebuie s a fac un cd... mai mare rusinea, pana acum nu am.Deci, spor la treaba tuturor.Va iubesc, si va ibesc si pe cei care ati fost cu mine. uite poze!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu