marți, 5 ianuarie 2010

2010 in fortza!!!!!!!!

La multi ani!
Am inceput in fortza! Am avut un inceput d e an asa cum mi-l doream si a cum ma pregatesc sa merg la concert la Palat!Cum o persoana cu sange nobil ca mine ar putea alege orice loc sa cante....mi-am propus sa nu dezmit rangul si sa cant tot la PALATUL GHICA..Ma simt ca acasa..... VA DORESC...CEEA CE V A DORITI SI VOI....SI MIE IMI DORESC SA O TIN TOT ASA....SI LA MAI MARE!!!!!!!!!!
sI DACA TOT MI LASATI MESAJ, SEMNATI-VA SAU SCUTITZI-MA!Sfaturi de la "prieteni" ascunsi nu accept.In schimb accept provocari pe fatza...directe...de la cei cu argumente palpabile.Astia care faceti pe lupii moralisti puteti sa va reprofilati...sau cantati la alta MASA!!!!!!!!!
Imi place de mine...sufar de narcisism,sic! Si ii iubesc pe toti cei care imi sunt inprejma.... am numai oameni de calitate in jurul meu!!!!!!!!hahahahahahaaaaaaa!

9 comentarii:

  1. esti asa frumusica...trebuie sa slabesti,forta si vointa,ca in rest le ai pe toate...pacat ...te imbolnavesti de inima,te iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. copiii sunt superbi,seamana cu tine,la fel de frumosi,pacat ca tatal lor,sper sa nu confund,nu stiu exact cine e,e oribil,parca e un drac,tu insa esti luminoasa,minunata,extraordinar de stralucitoare-imi placi mult mult mult-pare se ca nu prea te merita.insa DUMNEZEU E MARE.SA DUCI COPIII DUMINICA LA BISERICA!TE IUBESC.un admirator al tau

    RăspundețiȘtergere
  3. BUNA,EU IT DAU UN SFAT:NU TE MAI INFOIA ASA TARE CAND VINE VORBA DE TOATE CURVELE ALEA CARE S AU CULCAT CU BARBATUL TAU,NU TE COBORI INTR ATAT,NU TE MERITA,LE BAGI PREA MULT IN SEAMA SI TE COBORI PREA MULT.TU EASTI O TIPA RAFINATA,STILATA,DESI CAM IMPULSIVA.STII CEVA?SI CE DACA?SI ELENA CARSTEA E TOT ASA COLERICA SI TOT O IUBIM MULT!SA STII CA EL E VINOVAT,E UN CURVAR,INDIFERENT CUM POSTEAZA SI INCERCA SA TE FACA PE TINE VINOVATA,SA ITI SCOATA OCHII!CAPUL SUS,CA DACA EL E O CURVA MASCULINA NU ESTI TU VINOVATA,CHIAR DACA SI A LASAT SAMANTA PE ICI PE COLO...TU NU COBORI ATAT DE TARE INCAT SA LE RASPUNZI FUFELOR ASTORA!MERITI MAI MULT,CREDE MA!TE IUBESCCCC

    RăspundețiȘtergere
  4. ma numesc liviu.am terminat psihologia si teologia.de mult te admir si iti admir vointa.imi place ca esti o doamna in adevaratul sens al cuvantului.uneori la televizor te vad atat de trista desi zambesti,razi...inima ta e franta.poate gresesc si imi cer scuze ca zic ceea ce vad,ce simt.poate te superi...

    RăspundețiȘtergere
  5. se pare ca fostul sau actualul sot ori e un barbat f.moale fara nici o atitudine fata de copii,ori nu e prezent in viata lor,ori e violent,deoarece se vede pe fata copilasilor ca le lipseste ceva.sigur esti o mama extraordinara pentru ca nu exista emisiune in care sa nu vorbesti despre ei fara sa ai stralucirea aceea materna...DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE SI SA VA DEA NOROCUL SA VA FIE EXTRAORDINAR DE BINE!!!SA COBOARE INGERASII PESTE VOI3!!!VA IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai mare dreptate in tot ce zici..... bine ca m-am lamurit si ne-am "impacat".Acum ca stiu cine esti primesc altfel orice s fat... multumesc de grija!!!!!!! ESTI F AMABIL!!!!!!! NUMAI BINE SI TIE!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Incetati prin a o sfatui sa dea jos,stie prea bine ce are de facut,daca sa dea jos sau nu,e doar problema ei,voi chiar nu intelegeti ca nu faceti rau nimanui cu comentariile voaste rautacioase,varsati va veninul in alta parte,e frumoasa asa cum ese este chiar superba!!!o place si o iubeste atata lume si voi o placeti!!!tocmai de asta intrati si lasati comenturi dar va roade invidia,cam nasol:)hahalelelor:)))Tu anonimule draga, vezi sa nu te imbolnavesti tu De atata prostie, nu ea de inima,k daca ar avea vreo valoare prostia ai fii super bogat/a!!!deci CANTA LA ALTA MASA!!

    RăspundețiȘtergere
  8. aalyda,te iert pt comentarii

    RăspundețiȘtergere