vineri, 11 februarie 2011

ALLERGAN, SHAME ON YOU!!!!!!!!!!!!!

SHAME ON YOU! rusine sa va fie pentru ca evitati sa va asumati raspunderea si procentul de vina, oricare ar fi el , mare sau mic, pentru incidentul cu mine.Rusine sa va fie ca ati zis ca nu stiti nimik dar voi primisera-ti poza mea.Rusine sa va fie ca ati vrut sa ma dati afara din sediu aseara si apoi m-ati primit intr un birou obscur cand in cealalta camera erau reprezentantii presei care ma asteptau.Rusine Allergan, ca ati mintit iar presa spunand ca eu nici nu am trecut pe acolo, desi tocmai inchiseserati usha in urma mea! Sunteti plini de tupeu, direct proportional cu veniturile, nu mai e loc si de scrupule....dar bine ca am dat interviu Antenei 1 si OTV ului.V -ati dat singuri cu tesla-n c---e.
Alleran, v-a cam alergat presa ieri!
Dar putin joc de glezne e binevenit oricand!Tot joc d e glezne a facu tsi MIHAELA LEVENTER, DR PE CARE VOI ATI ALES O SA MA INJECTEZE, si care e clienta voastra.Doar eu habar nu a veam de dansa.Are mana buna....am sintit tot!
Eu ,oricum, ma refac, asta se stie, dar e bine sa se stie totodata ca sunteti o companie cu angajati fara verticalitate, cu caractere indoielnice, asta e parerea mea, in urma colaborarii cu "domniile "voastre....Cei din America vor alfa de conduita asta.Si de s ericiile prestate . Oare asa s-ar fii purtat si ei?EXCLUS! Stim cu totii ca pacientii sunt stapanii vostri.
Rusine, Alergan.

2 comentarii:

  1. Buna ziua,

    Imi pare foarte rau de ce vi s-a intamplat.Am citit azi dimineata in Cancan, din pacate acesta este profesionalismul unor medici de la noi, care pentru bani uita si de etica si de conduita profesionala.
    Bucurati-va de ce aveti, doi copii superbi si o viata profesionala implinita, asa cum poate fi ea in Romania,din pacate.
    Din punctul meu de vedere sunteti un artist valoros si nu va trebuie abolut nimic in plus, pentru ca aveti talent.
    D-na Ozana, nu va chinuiti sa aratati ca pitipoancele din show buzz-ul romanesc, nu suneti nici asistenta la Capatos(cu care n-am nimic, dar nici nu ma uit)si nici vreo iubita de fotbalist.
    Sincer, imi pare rau.

    Va doresc multa sanatate si toate cele bune!

    Cu stima,
    Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multa sanatate si refacere rapida si completa!

    PS: la un eveniment caritabil organizat de Adina Buzatu la Teatrul Constantin Tanase, pentru Casa Ioana, ai cantat o piesa superba la care mi-au dat lacrimile! Cum se numeste ca am tot incercat sa o caut pe Youtube si nu am gasit-o!
    Multumesc mult!
    Multa putere de munca, rabdare si mai ales, sanatate!
    Sa-i pedepsesti pe cretinii care ti-au facut rau, sa nu-i lasi sa scape basma curata!

    RăspundețiȘtergere