marți, 18 ianuarie 2011

Am lectii de invatzat

Am lectii de invatzat si sunt constienta de asta...mai ales ca oamenii din jurul meu au dreptul sa greseasca, ca si mine.Invatz sa iert, punand in balantza lucurile frumoase si momentele minunate pe care le-am trait impreuna si stiu, si sunt sigura ca...scaparile sunt doar pasagere.
Am prieteni in care ma pot baza si mi-au demosntrat o ani la rand, de aceea sunt linistita si viatza decurge calm.
Va intrebati de ce am facut pauza atata timp.
Am avut prioritati destule....si nevoia de a comunica astfel era minima.Am cunoscut oameni deosebiti, oameni frumosi interior oameni calzi si oameni transparenti, care stiu sa spuna cand le place sau cand nu le place ceva, asumandu-si declaratiile.Pentru mine e o lectie de viatza.
Sunt linistita...deci muza mea doarme, mi-a ramas rugaciunea si multumirea....
Ma gandeam acum cateva zile si vreau sa scriu un volum de rugaciuni de multumire.
Cred ca rugaciunea de multumire aduce de la sine binele in viatza noastra...toti ne-am obisnuit sa cerem, sa ne plangem,dar eu sunt bucuroasa pentru fiecare clipa pe care o ard. Eu ard la foc continuu.
Am constatat ca revelatia E, DE FAPT, BUCURIA.Bucuria ca traiesc , si vad flori, si simt , ca aud muzica inaltzatoare, ca merg si calatoresc, am o meserie provocatoare, ca scumpii mei copii sunt sanatosi, ca pot sa ii fac fericiti, ca necazurile vietii au fost incercari pe care le respect si nu le arunc la gunoi,ca ma apropii de DUMNEZEU si imi dau seamana ca nimik nu e intamplator.
Ca sunt asa cum sunt! Si mai mult...am descoperit legea atractiei..daca gandesc frumos, traiesc frumos,daca gandesc urat, traiesc urat!Ce ma costa sa elimin negatiile din limbaj?Fie ca descriu un fapt sau o persoana? De aia totul se leaga...PRIETENA MEA CEA MAI BUNA E GANDIREA MEA!
.

2 comentarii:

  1. Sigur este greu pentru o mama a fi despårtitå de copilul ei dar ca si fim drepti tot asa de greu poate fi si pentru un tatå de a fi despårtit de copilul lui. Depinde de om sånt si mame si tati poate care nu le paså atåt de mult de copii lor.

    In cazul acestui cuplu Columbeanu så fim sinceri ca Monica a cåutat tot timpul så ajungå o divå så fie cineva så fie ån centrul atentiei så fie ån media. Ea trebuia så stie cå ori se cåsåtoreste cu un bårbat bogat dar cu mult mai båtrån decåt ea care sigur nu l-a iubit, ori åsi gåsea pe cineva apropiat vårstei sale, dar pe care ål iubea si se cåsåtorea din dragoste. Ån viatå nu le poti avea pe toate se mai åntåmplå så le ai pe amåndouå dar mai rar.

    Iar Monica a ales interesul si nu putem spune cå nu a dus mai mai decåt o viatå de printeså, cu sofer si servitori. Irinel Columbeanu i-a dat destulå libertate asa cå nu s-a putu plånge de nimic doar de dragoste pt.cå eu nu cred cå l-a iubit pe Irinel Columbeanu, a iubit doar banii lui cu care si cumpårat faima.

    Dacå åsi iubea fetita cu adevårat atunci ståtea cu acest bårbat ån continuare. Normal cå ea s-a gåndit cå dacå divorteazå cum de cele mai multe ori mama cåstigå custodia copilului o så cåstige pe Irina si asa cum asa si cerut 1/4 din avera lui Irinel Columbeanu s-a gåndit cå are totusi multi bani så tråiascå bine påna cånd åsi gåsete dragostea adicå un bårbat tånår frumos pe care så ål iubeascå din dragoste si nu din interes. Dar uite cå nu i-au iesit planurile asa cum ea lea plånuit si acum suferå normal.

    Normal cå Irinel Columbeanu are tot interesul så foloseascå toate dovezile åmpotriva ei pentru a råmåne fetita le el. Asa cå nu poti så ål condamni pe Irinel Columbeanu cå normal si el iubeste pe fiica lui foarte mult.

    Monica i-a fost si infidelå si tot nu a bågat el divortul asa cå Monica så fie stat ån banca ei.
    Trebuia så se gåndeascå cå despårtirea de un pårinte nu aduce fericire ån viata copiluilui.
    Monica åntotdeauna s-a gåndit mult la faima ei så fie o divå, si nu s-a multumit numai a fi divå ån Romånia ci a plecat si ån America, are gånduri så ajungå mare star ån America.
    Atunci så lase fetita ån pace la tatål ei in Romånia si så se ducå sa-si vadå de viata ei.


    Totusi cred cå judecåtoria nu o vå decådea din drepturi si åi va da voie så-si viziteze fetita dacå vrea.
    Irinel Columbeanu trebuie så se gåndeascå cå Irina trebuie så aibå totusi contact cu mama ei. Dupå divort cred cå se va åntåmpla acest lucru.

    CONCLUZIE:
    Ar fi cel mai bine ca fetita så råmånå la el si Monica så aibå dreptul så o viziteze.

    RăspundețiȘtergere