joi, 24 februarie 2011

Multumesc

Multumesc aici, din lasitate, din retinere, cu inima stransa de emotie, pentru ca persoana pe care o voi elogia mi-a fost dascal, mi-a fost indrumator, mi-a fost exemplu, si fatza de care , timp de multi ani, am avut o imensa frica.
Dar ieri m-a facut sa plang, mi-am dat seama ca el e Omul CEL MAI DARUIT MESERIEI SALE, ca munca lui e cauza si efectul si prietenul si stapanul sau.
Ieri mi-am dat seama ca iubeste sa daruiasca din stiintza sa si din maestria sa, pentru ca sunt obligata sa recunosc, cu mana pe inima si cu ochii in lacrimi ca e mai maestru decat orice venerabil maestru, pentru ca tot ceea ce face e cu credintza si cu daruire, cu nopti pierdute de ganduri si constiinciozitate, ca sunt ceea ce sunt azi, e datorita domniei sale.
Azi, dupa atatia ani ii multumesc, desi am primit multe suturi si multe observatii de a lungul anilor, ca am plans de multe ori dupa ce am iesit din cabina dansului,toate pentru ca aveam atat de multe de invatzat si eram ushor inconstienta...
Azi i -am marturisit in lift ca ieri mi-a stors lacrimi...desi de 22 de ani ii respir aerul, desi de 22 de ani fur de la el arta maiastra, fur si ma contaminez cu bucuria muzicii.De atatia ani ma bucur de muzica buna, de atatia ani ma incarc si ma ridic spre DUMNEZEU.
Maestre Stelian Olaru va multumesc si va marturisesc respectul meu si recunostiintza mea,va fac vinovat de fericirea in care ma desfat de atatia ani, sub mana dvs, la repeptitiile din sala KULIBIN, la culisele spectacolelor de opera, cand sunteti concentrat, sa cantam bine, sa atacam la timp, sa fim omogeni, sa a vem culoare in glas...si cate si mai cate....Acum dupa atatia ani, m am hotarat sa va scriu, ca verbal....imi tremura inima in mine.Sunt lasa pentru unii, dar asta conteaza mai putin...Vreau sa va cer iertare pentru ca v-am suparat de multe ori, ca poate am fost sub asteptari,si sa va spun sincer VA MULTUMESC PENTRU TOT CE M-ATI INVATZAT! SA VA TINA UNIVERSUL CAT MAI APROAPE DE NOI!INCA 50 de ani!

Un comentariu:

  1. Sunt ochii tai prilej de uimitoare infiorare
    In trecatoare clipe a zilelor fara numaratoare
    Dorinta fara maine, iubire lipsita de urmare
    Sperantele soptite unei karme neinduratoare
    Avid de mangaieri si zambete inselatoare
    Spre alte orizonturi, spre alte ......... semne de intrebare.
    Mi-e dor si fara tine, atat de tare ....DOARE.

    RăspundețiȘtergere