duminică, 12 septembrie 2010

Incep o noua etapa din viatza mea si sunt multumita si implinita.

Am semnat pentru colaborarea in televiziune, si a sta e minunat...e putin pentru unii , dar mult si binevenit pentru mine.Sunt constienta ca s e cere mult de la mine tocmai pentru ca pot oferi mult si pentru ca imi place sa daruiesc din stiintza mea si o fac cu sufletul.E minunat sa ai capacitate de a le face pe toate, si inca bine.Mai ales ca incepe si scoala si pentru ANDREW,si pentru mine.
Saptamana trecuta am fost invitata la radiodifuziunea romana, in studioul actualitatilor, si am petrecut o ora d e vis, alaturi de Anca Romeci si toti cei din redactie.Si bine am facut ca nu am venti cu mana goala, am venit cu colegul meu Dan Nicolau, trompetist, si am cantat live. dou a piese si am discutat si a fost totul sincer, dar emisiunea a fost plina de suflet.Sunt momente unice si pentru mine si pentru cei din jurul meu...Unice pentru ca a darui viatza unui cantec, la radio, cand peste cateva miioane de oameni te asculta, e lucru mare.
Mai multe detalii am sa scriu cand voi semna si cel de al doilea contract.
Sunt in dilema privind RELEVIONUL.Oare ce voi decide? sa cant sau sa consum? Anul trecut a fost de vis, la Hilton in SIbiu. Poate anul acesta voi admira eu pe altii....
in concluzie sunt multumita si sunt gata de un nou inceput!

2 comentarii:

  1. Nu sunt o anonima, sunt Simona din Cluj Napoca!
    Ozana Barabancea! Intamplator, butonand am dat de Next Diva pa Euforia TV. Intamplator (sau nu) am mai vazuto si la alta emisiune cireasa de pe tort. Atunci i-am auzit vocea- Am cautat pe googel, mi-a fost greu sa o gasesc pt. ca nu-i retinusem bine numele. Am gasit ceva pe YouTobe, am ascultat. O.k., am spus, cat de curand ma duc sa cumpar Cd-uri cu ea. Retineti: Nu unul, toate!Ba si cateva sa fac cadou unui prieten din elvetia care nu a scapat tara din lume pe unde a umblat ( si a umblat!!!!) fara sa nu caute un club de jazz! Stupoare!!! Nu exista!Am intrat intr-o stare de perplexitate cand am vazut ce CD-uri sunt pe piata!( ma iertati, sunt mai rar prin tara) Nu ma mai pierd in amanuntele ignorantei mele de ce abia acum aflu de OZANA! De la 21:00 pana acum, dupa ora 4:00 A.M. am parcurs toate postarile de pe blog in ordine cronologica, paralel pe fondul muzical a tot ce gaseam pe YouTube. In alt context poate m-ar fi oripilat anumite postari prin limbaj. Dar unde scrie ca o diva trebuie sa fie doar diafana si suava?Citind totul pe fondul vocii ei, intelegi altfel! E ceva altfel! E un tot!

    RăspundețiȘtergere
  2. In aceste ore am trecut prin toate: preconceptii, judecati, sabloane a unor norme de valori, de ce se duce pe la toate emisiunile, si cele "rau famate" ca OTV, etc ce e cu aceasta femeie cu parfum de diva? care injura si blestema de morti desi are experiente tragice in viata, care e vulgara dar sensibila, a carei voce vine din rarunchii a tot ce e ea, care e o flacara, arde ca o flacara puternica, doar cei adevarati rezista in jurul ei fara sa se arda,puternica, vulnerabila optimista si totusi cu un infinit dor! Un dor care ne macina pe multi , daca nu pe toti : DORUL DE DRAGOSTE NECONDITIONATA!Nu stiu daca exista ( poate cea parentala uneori), nu stiu cati dintre reprezentantii rasei umane pot darui aceasta dragoste, dar stiu ca, marturisit sau nu, multi o dorim. Asta imi transmite mie muzica Ozanei. Ea a fost inzestrata de Dumnezeu cu harul de a exprima ceea ce e in strafundul constient sau nu a multora. Si Dumnezeu i-a mai daruit doi ingeri, copii ei, pentru a-i da putere sa ne exprime dorul
    E ea, Ozana! Daca nu mergea la emisiuni "usoare" eu nu aflam de ea. Spre saracia mea!Dar ea nu are preconceptii, ea isi urmeaza misiunea de a exprima multe pentru noi, oriunde se poate!SI PENTRU TOTI SACALII SI RECHINII CARE NU_I PLATESC PRESTATIILE SI NE PRIVEAZA DE ACEASTA HRANA SUFLETEASCA _SUNT NISTE MORTI care mai fac umbra pamantului! ERORI!Si cu cat sunt mai multe erori umane cu atat e lumea mai eronata!Pai ba eronatilor, voi credeti ca o un artist adevarat e compus din eter si se hraneste cu eter?
    M-a intristat saracia mesajelor /comentariilor din ultima vreme. Cred ca multi o iubesc pe Ozana. Multi anonimi.Nu e suficient!Sentimentele trebuie exprimate!
    Simona, Cluj Napoca

    RăspundețiȘtergere