duminică, 15 august 2010

Am avut 4 zile strasnice la mare

Am ras de ne-am stricat cu bunul nostru amic Dan Nicolau...cel cu care am cantat pe scena... Deci si eu si copiii ne-am tinut cu mainile de burta de dimineatza pana searaaaaaaa. Am cantat frumos, ne-am dus si am facut si banuti, ca d oar nu vin degeaba...nu la festival...la cantari in zona... si copiii s-au balacit, eu m-am bronzat, am mancat , ne-am plimbat si u na peste alta ne-am prapadit d e ras la fiecare pas.
Concluzia....TOTUL E BINE CAND SE TERMINA CU BINE...zicea vecinul meu SHEAKESPEARE.....

4 comentarii:

  1. Ce clipe frumoase. Va imbratisez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. E minunat cand poti imbina utilul cu placutul.
    Spre idealul asta tindem cu totii, desi uneori ne pierdem pe drum in cautarea comorilor materiale si uitam sa ne bucuram de frumusetile simple vietii.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!

    Sa vi se indeplineasca tot ce va doriti!

    Va pup si va iubesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti una din cele mai frumoase femei pe care le-am vazut..tu imi arati ca nu trebuie sa ai 45-50 de kg ca sa fii senzuala..eu sint una din acele femei care mereu tine cure de slabire si se 'omoara'in sala..e minunat sa vezi o femeie pentru care acest aspect nu conteaza,o femeie desteapta careia ii place viata si care se simte bine in pielea ei.Felicitari pentru lectia pe care ne-o dai,noua celor care consideram ca frumusetea sta in aspectul fizic!Tu ne demonstrezi ca cele doua nu au legatura.

    RăspundețiȘtergere