miercuri, 23 iunie 2010



javascript:void(0)
A fost una dintre cele mai frumoase experientze din acest an, datorita scumpei si talentatei mele profesoare, CAMELIA CLAVAC, O FEMEIE DE O GENEROZITATE si de o modestie cum rar intalnesti .Am avut ocazia sa cunosc muzicieni minunati si oameni de calitate si sunt fericita, m-am incarcat pentru inca doua luni si pentru asta ii multumesc.Dna GALINA NEMTZANU, pianista cu care am colaborat m-a uns pe suflet si mi-am dat seama ca daruirea si constiinciozitatea in meseria noastra, sunt determinante...daca nu era dansa,nu puteam s a tin concertul.Ii multumesc din tot sufletul.Si dlui Iosub, DIRIJORUL CONCERTULUI ii multumesc, ca si-a instruit oamenii sa cante piesele mele in stil...aici vezi maestria unui dirijor...maestre,jos palaria!
Am stat la hotelul CASTEL...normal, un sange albastru ca mine trebuia doar in palate sau castele s a isi odihneasca trup'shorul firav:)Gratie dlui Cristi Stoica.M-am simtit ca o regina...si zi si noapte!
Aurelian TEMISHAN a fost atat de simpatic si am ras cu el de simteam ca nu mai rezistam, nici eu , nici doamna profesoara, ne tineam cu mainile de toate gurile si burtile ca nu mai puteam ...radeam intruna...ziceai ca suntem bagati in priza....setati sa radeam...Inainte d e plecare am vizitat firma SanoVita, SI PRIN AMABILITATEA DLUI Soare Cornel, am primit instructiuni si sfaturi privind viatza si alimentatia sanatoasa.A fost o lectie de neuitat.Ma bucur pentru cartile primite d e la ei, pe care le voi savura in concediu.
Totul a fos t minunat.... mi-e dor...MAI VREAU....VALCEA...HERE I COME!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu