luni, 14 iunie 2010

alte tampenii despre mine

in ziarul libertatea.... mai bine s-ar numi sechestratta...nu libertatea...Azi am aflat c a eu eram pe care sa il violez pe cornel pasat in culisele spectacolului d ela sala palatului.... Deci, oameni buni, sunteti idioti si nu aveti nici o shansa s a va reveniti. Sunteti dornici sa se vanda ziarul si scrieti toate minciunile posibile si imposibile...E u am plecat dupa 10 minute dup a inceperea spectacolului...pentru c a EU INSAMI AVEAM SPECTACOL l a opera unde lucrez cu carte de munca.... de 23 de ani...fraierilor...si nu lasam eu munca mea ptr spectacolul lui CORNEL asta......cu care nu am scos o vorba in viatza mea........ Pai cum ar fii fost aia sa il mai si violez? SI inca ceva...daca tot insistati , va spun eu...fara sa mai intrebati voi.Nu e genul meu!!!!!!!!!
Mie imi place barbatul cu simtul umorului dar modesti...in banca lor...
IMI PLAC ARTISTII!!!!!!!
Nu streaperii. IAR VOI ASTIA CARE ATI SCRIS SUNTETI VAI DE MAMA VOASTRA.

5 comentarii:

  1. vaco bovino.zi mersi ca ti fac publicitate,cand te lauda te chisi pe tine nimic nu e bun?esti tu perfecta labilo!

    RăspundețiȘtergere
  2. no comment ozana... inca o dovada ca barbatii sunt niste cretini si daca mai sunt si inculti, mamaaa ce combinatie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Jurnalisti far meserie. Ce putem spune.

    Anonimul prim, ca daca ar avea nume l-am putea scoate din anonimat, permiteti-mi sa va sugerez sa va aruncati trupul intr-un borcan fara seminte.
    Respectul nu se cumpara. Ati platit pentru asemenea cuvinte cand v-ati inregistrat certificatul de nastere? Cred ca asistenta de la maternitate a pus in loc de perfuzie o punga cu frustrari.
    Sunt sigura ca ati fi mult mai frumos ca om daca ati stii sa va dozati viata. Mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt unii oameni care nu au ce face toata ziua .... asa ca se apuca sa arunce din senin in cei care fac ceva cu viata lor...spre ex ARTA "dl Anonim "insa cuvantul ARTA pt unii ca tine oricum e mult prea mult spus chiar daca e format doar din 4 litere.Asa ca revino la situl tau de pitzipoance si cocalari mai bine....

    RăspundețiȘtergere
  5. Idiotii astia de ziaristi care una doua o ard cu "atunci cand iti fac publicitate".Atat stiu ei saracii. E ceva de genul ajuti o batrinica sa treaca strada apoi ii faci aceiasi batrane un vant pe scari. EEEE dar nu iti aduci aminte ca te-am trecut strada? Taranilor si tarancilor daca tot scrieti porcarii spuse de alti retardati si pe care nu le confirma inculpatul macar cereti-va scuze

    RăspundețiȘtergere