vineri, 16 aprilie 2010

TU poezie de IULICA TENEA

Voi publica iar o creeatie a bunului meu prieten IULICA TENEA, TOCMAI DIN AUSTRALIA,tocmai pentru ca ma simt magulita si rasfatzata cu atatea poezii furumoase.Multu,esc mult, dragul eu prieten.
Flag this messageTU - Iulică ȚENEA/Australia
Saturday, April 17, 2010 8:16 AM
From:
"Iulică ȚENEA"
Add sender to ContactsTo:
"OZANA BARABANCEA MARIA"
Iulică ȚENEA ţi-a trimis un mesaj în reteaua literara
Pentru a răspunde la acest mesaj, fă clic aici : http://reteaualiterara.ning.com/profiles/message/listInbox?xg_source=msg_mes_private

Subiect: TU - Iulică ȚENEA/Australia

"Stârnesti patimi
treci prin colbul lumii
visătoare.

Stârnesti patimi
calci verdeata lumii
în picioare.

Senină, pieri usor
ascunsă-n vis
n-as recunoaste
lumea ce-ai descris.

Pe duse ape
gândul meu plecat
se-ntoarce-n tine
un tărâm uitat!

Nu m-astepta,
la somnul meu ascuns
se-adauga roua-n
potirul nepătruns.

Clepsidră strâmtă
nisipul ai furat
acum, te joci îngenuă
cu voalul destrămat.

Nu te mai simt,
alintul, departe e
si-apoi această
dulce strofă
e numai despre
noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu