duminică, 11 aprilie 2010

iata ce mesaj frumos mi-a trimis mentorul meu, Dl Mihai Gheorghe, FOSTUL DIRECTOR AL MAGAZINULUI MUZICA, si omul care a crezut din prima

O cunosc pe Ozana de multa vreme,mi se pare o vesnicie din momentul cand
am zarit-o pentru prima oara ,secolul trecut prin anii "95.96...Era
svelta,frumoasa si cu privirea luminoasa si curata ca roua
diminetii.Puteai sa-i zaresti sufletul ,dincolo de retina translucida si
sa te hranesti cu petalele albe care picurau di...n acest suflet urias, ca
o catedrala bizantina inconjurata de egrete si ele albe, ce se roteau
deasupra pelerinilor ce veneau sa-i atinga glezna si sa-i auda vocea
celesta.Am iubit-o si am pizmuit-o pe rand.A fost si ramane un miracol
pe care minunatii ei profesori Anca Parghel si Iulian Baiasu, l-au
plasmuit in retorte misterioase ,si ni l-au daruit noua, celor vrajiti
de vocea ei atat de limpede si clara, aidoma cristalului bacara ,cristal
care suna minunat pe mesele regilor, la marile ospete medievale.Au
trecut anii "ca nouri lungi pe sesuri" ,Ozana este o mare stea a muzicii
divine si dascal la randul ei,iar eu privesc inapoi cu nostalgie si
mirare, si ma intreb nedumerit cum s-a asternut insingurarea peste mine
ca un giulgiu .Ma bucur citindu-i blogul, si ma hranesc cu amintirile
desarte, pentru ca stiu ca Ozana este o stea si o stea nu se intoarce
din drumul ei niciodata,o stea se mistuie pe propriul rug pregatit de
insusi Dumnezeu...

9 comentarii:

  1. Ce sa mai zic la asemenea cuvinte? cum sa multumesc? cum sa reactionez? Am oftat zambind si mi-am amintit de nenumaratele clipe in care imi dadeai sfaturi , cum sa ma port cu Anca Parghel, si cum sa mi-o apropii.Mihai, ramai un mare domn! Cine te cunoaste, e norocos!Jos palariile!

    RăspundețiȘtergere
  2. Marina Barabancea11 aprilie 2010 la 12:36

    cuvinte frumoase, incarcate de emotie, metafore, figuri de stil, poezie pura, cum rar mai ai privilegiul sa citesti in zilele noastre...multumesc, mihai gheorghe, ca mi-ai readus speranta ca va mai merita, candva, sa citesc comentariile altora...o pierdusem in neant, in trecutul ochilor luminosi de sinceritate ai verisoarei mele iubite, ozana... o uitasem in acordurile vocii ei magnifice, extraterestre, care m-a ajutat mereu sa zbor, sa evadez de aici, sa plutesc deasupra tuturor, printre nori, departe de cuvinte goale, insiruiri agramate si absurde...iti multumesc, mihai gheorghe, ca o iubesti pe ozana...marina barabancea, aprilie, 2010

    RăspundețiȘtergere
  3. De abea astept sa te vad diseara la concertul de la Palatul Ghica. Florenta

    RăspundețiȘtergere
  4. Un mesaj plin pana la refuz(asa cum sunt si salile in care concertezi) de adevar....
    Am ramas si raman uimit si impresionat de fiecare data cand va ascult stimata "STEA"...
    Rar se gasete o voce precum a dumneavoastra, de caracter nici nu imi permit sa comentez este ceva de vis...........toata stima
    Apropo pe la sibiu cand mai popositi???

    RăspundețiȘtergere
  5. MA INTORC ORICAND CUU MARE D RAG IN SIBIU,TOCMAI CE AM REVENTI DUP A 3 CONCERTE IN IMPERIUM PUB.Am avut experiente superbe in Sibiu cu rudele mele pe care le-am regasit, cu concertele , cu prietenii pe care mi i-am facut... Sibiul e un al doilea oras pentru mine...VA MULTUMESC PTR CUVINTELE FRUMOASE SI VA DORESC NUMAI BINE.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoase cuvinte,adresate unei persoane deosebite...sa fii mereu inconjurata de succese!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da am luat parte la toate cele trei concerte pe care le-ati sustinut in Imperium dar va mai vrem......
    PS: Seara de vineri cu Musicall-ul Chicago a fost formidabila...
    Toate cele bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce poate fi mai frumos decat sa primesti cuvinte de lauda si apreciere adevarata de la oameni de calitate, care cunosc si recunosc talentul autentic care face arta in vremurile astea caracterizate, din pacate, si o spun cu tristete in suflet, de kitch si vulgaritate! Dar, frumosul, iata, triumfa, in pofida nonvalorii omniprezente in aceasta societate comerciala. Succes in continuare, Ozana! Tina

    RăspundețiȘtergere
  9. Superb blog si oamenii superbi care te admira, te adora si te iubesc pentru ca esti o stea si un miracol cu o voce de aur , care ne lumineaza viata si ne mangaie cu finetea si tibrul vocii tale de o calitate care rar exista in lume... te ador si te stimez draga mea prietena de-o viata...
    nicole moraru
    CHICAGO:)

    RăspundețiȘtergere