duminică, 6 decembrie 2009

Votati!!!!!!!!

Romani responsabili, votati!!!!!!!!!!Nu stati acasa si va uitati la antene, ca toate 3 sunt manipulari.Nu mai privesc nici o emisiune, decat programele pt copii.Nu fac politica, dar vazand dezbaterea candidatilor mi-am dat seama ca nu pot lasa tzara pe mana fostilor comunisti.
Nu asteptati de la altii sa va rezolve problemele , ci luptati, actionati. puneti mana si aveti initiativa si spirit de raspundere ptr faptele voastre.Aia care viseaza si astepta sa li se faca f avoruri sunt sub orice critica.
Mi-e sila de cativa dintre prietenii mei , pe care ii intrebam cu "cine votezi?..."
si se fastaceau ca mironositele...apoi asteptau sa zic eu prima, ca ei sa ma aprobe.Si azi i-ar mi-am intrebat un prieten...si zice..pai cu cine..nu vezi ... cu GEOANA...nu stiam prin ce parti ale corpului sa vomit mai repede...
Stiti de ce? de atitudine... de lasitate...
O alta prietena imi spune..amandoi sunt la f el...sunt doi mafioti....
ok..daca a sta e opinia ta , o respect...dar du-te la vot...ia atitudine... nu sta si astepta sa iti cada din cer nimik....
Cand vom invatza sa fim responsabili si sa ne asumam?
Nici eu nu sunt perfecta...am pacatele mele.... dar detest lasii.Ca uneori sunt mai lasa decat ei.
VA ASTEAPTA ROMANIA LA VOT!!!!!!! ASTA S A VA FIE PRIORITATEA...NU DORMITI PE VOI!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu