joi, 24 decembrie 2009

Imi place acasa, cu copiii, de CRACIUN!!!!!!!!!

Imi place ca azi am renuntzat la bone. dragele d e ele. fara de care nu ma pot descurca in cursul anului, datorita programului meu vesnic plin....Si azi am ornat luminitele prin casa, am facut ultimele cumparaturi si ma simt minunat doar cu copiii mei.As fi vrut sa mergem la film, dar o lasam pe miane, chiar d e craciun, dupa ce ne ghiftuim la vara mea Niana, o sa mergem la MALL cu alte 3 prietene si vom revedea filmul AVATAR.
Ultimele zile au fost pline de surprize placute...cea mai frumoasa surpriza am trait-o cand seful meu, Maestrul Stelian Olariu m-a felicitat pentru prestatia de la emisiunea ODATA IN VIATZA DE PE TVR1 , CAND AM INTERPRETAT ACAPELA PIESA HABAR N-AI TU.
Bucuria a fost imensa, pentru ca asta s-a intamplat de fatza c u 80 d e colegi, ceea c e nu se prea intampla, si nu stiam cum sa reactionez..m-a c am crescut inima...imi batea asa d e tare....pentru ca stiu ca e un om de arta foarte pretentios si nu lauda pe oricine oricand...este un om cu o ureche fina si nu asculta toate prostiile.Are prioritati cu clasa....Si stiu ca mai toti colegii s=au uitat.unii chiar s-au bucurat ptr mine, altii taceau, dar cand a rostit maestrul OLARIU cuvintele magice..... sunt sigura ca a fost un moment hotarator si pentru ei.
Stiu ca nu poti in viatza s a ii multumesti pe toti, dar ceea c e fac, e din suflet si ma implic..
Chiar si prestatia mea la PALATUL GHICA e un lucru ce cladeste...ce construieste, ce ma obliga.... sa fiu mereu buna, antrenata si in forma vocala si fizica...
De cand alerg in Herastrau dimineatza ma simt mult mai bine si imi place enorm ca nu mai obosesc..si vocea imi suna si mai si....
Ultima oara , martea trecuta , la Palatul Ghica am evoluat alaturi de Puiu Pascu, MUZICIANUL pe care il admir de 13 ani si cu care cant d e 12.... Au evoluat cateva sin elevele mele si a sta ma face forte fericita...se pare ca si ele se mobilizeaza si vor sa progreseze si se implica.. MA BUCUR SA VAD ASTA....
Cat despre Craciun, as f ii vrut sa fiu cu copiii la VATRA DORNEI SAU LA MANASTIREA PESTERSA IALOMICIOAREI...ALATURI DE NASUL Gloriei, dar s e pare ca a avut alte prioritati.
Vreau sa ma bucur de tot ce am
si a sta f ac.... bucurie din bucurie...bucuria este o energie care se amplifica daca stisa o ajuti cu gandul pozitiv...asta e parerea mea si stiu ca sunt desteapta!!!!!!!!!
CRACIUN DUPA MERIT , TUTUROR!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu