duminică, 6 decembrie 2009

MARTI, 8 DEC AVETI TREABA@ PALATUL GHICA! VA ASTEPT SA NE BUCURAM IMPREUNA DE SARBATORI

Am placerea sa va invit iar la PALATUL GHICA, UNDE NU VINE ORICINE, PENTRU CA FIECARE CLIENT E RASFATZAT, RESPECTAT SI RASPLATIT...CU MUZICA BUNA, LIVE , CU O ATMOSFERA UNICA, TOTUL E RAFINAT.M-a simt de a casei acolo....Si de fiecare fata e altfel. de fiecare data las o parte din nima mea acolo , pentur ca eu cant ucinima, eu ard, eu traiesc fiecare secunda pe scena,am emotii pentru elevii mei , pentru colegii mei de scena si totul e antrenant, iar publicul e receptiv... vrea nu vrea...am eu grija de asta.Si mi se umple inima de bucurie cand vad progresele elevilor mei.Am emotii de parca as debuta chiar eu.La concertul meu cu SORIN , a fost plin, nu puteai sa arunci un ac.A fost lume de lume, fitze d e fitze, intelectuali de intelectuali, si copii si oameni mari, am primit flori ca nu mai incapeau in portbagaj.A fost incendiar..mai ales ca toti au veti sa ne vada imrpeuna cu copiii.Andrew si GLORIA erau foarte fericiti.
Am plecat toti 4 de acasa, ca o familie, asa cum isi doresc copii de fapt.
Ma bucur ca au fost toti prietenii mei importanti langa mine.Si mai ales colegi de la opera .Se pare ca ei sunt barometrul.Daca ei vin inseamana c a oameni de calitate, pretentiosi , si cu urechea formata, au incredere in mine... Va pup si nu uitati...pe 8 dec aveti treba l a Palatul Ghica.20 45

Un comentariu:

  1. Asa e, palatul Ghika este un loc spatios, foarte intim, numai bun pt cantari.
    Au fost foarte frumoase spectacolele de pana acum si sper sa mai fie.
    Iar dumneavoastra sunteti sufletul spectacolului, asa cum ne-ati obisnuit! Va pup si abia astept sa ne revedem!

    RăspundețiȘtergere