luni, 3 august 2009

Salutare


Daca tot sunt singurica, ori dorm,ori navighez pe net, ori citesc...Am renuntzat la televizor...daca il deschid 10 minute pe zi......si imi repugna.Prefer sa stau de vorba cu mine insami.... nu ma vad cu prietenii, in schimb cuget, ma gandesc la tot ceea ce mi se intampla si concluziile mele imi aduc zambetul pe buze....

De doua saptamani sunt sola...perduta...abandonata.....ziiiiiiiiiiici?hahahaha

Mi-am trimis copiii la fosta soacra...sa isi simta reciproc vocea sangelui...sa nu mi se reproseze ca tin copiii departe de rudele lor...

Ma mir de mine ca stau cumintica, nu vreau sa vad pe nimeni, au mai venit bonele d e cateva ori s a ma ajute la curatenie..nu ca as fii eu prea activa sa se faca murdar, dar lenea e cucoana mare, si m-am decis sa nu ma aplec......prea mult...sa nu intzepenesc)))))


In rest...ne-am hotarat sa mergem la VATRA DORNEI de Craciun, eu si alti prieteni, sa ne veselim, sa cantam , sa simtim Sarbatorile de iarna in BUCOVINA.....Cica acolo e cel mai frumos....

Mi-e dor de copii, dar nu ii sun....sa vad cat rezist...stiu ca le e dor de mine.....ANDREW PLANGE/Gloria e mai ...barbatoasa.

Dar nu vreau sa ii tin sub fusta mea...

Sunt convinsa ca odata veniti acasa..... ma vor insoti peste tot..

Ii iubesc mult....suntem fericiti.Andrew a crescut, si GLORIA E O PRINTESA..DE IMI VINE S A O MANANC.....AAAAAAAAAAAAHHHHHH!

Seamana cu mine... doar ca e un pic mai frumoasa si mai desteapta...sper s a fie si mai norocoasa si sa stie sa se vanda la adevarata ei valoare .

Daca m-ar intreba cineva ce imi doresc eu pt copiii mei, le-as raspunde:

Sa calatoreasca macar cat am facut=o eu.

Sa iubeasca mai mult ca mine pe semenii lor,

Sa stie sa isi negocieze contractele mai bine ca mine

Sa gaseasca in fiecare lucru partea pozitiva a lui

Sa stie sa multumeasca celui care i-a intins o mana, si sa nu ramana niciodata datori.

Sa fie credinciosi si sa duca un trai decent, dar s.a nu se priveze de bucuri, doar de dragul dogmelor.

Sa fie creeativi si sa gaseasca mereu bucurie in munca lor, cel putin asa cum am gasit eu.

Sa evite rutina

Sa viseze ,

Sa actioneze pentru ca visele lor sa devina palpabile

Sa zambeasca....

DA

S a zambeasca mereu, asa c um zicea si MJ.....

apropos de MJ...

e o mare pierdere....Am zis duminica la spectacolul elevilor mei, ca eu personal l-as introduce ca subiect de studiu in manualele de muzica.

MJ a fost un om de la care oricine, la orice varsta are de invatzat.Din punct d e vedere muzical, vocal, fenomenul emisiei domniei sale , e de studiat.

Versurile cantecelor scrise de el sunt atat de impresionante incat deseori ascult si plang....

Si plang de fericire..chiar si acum imi dau lacrimile...

PENTRU ca sunt construita dintr-un material transparent....pentru ca ceea ce e sensibil si profund, ceea ce e facut cu credintza si darurire e plin de karisma..Si asta de fapt m-a impresionat la MJ.CREDINTZA! Determinarea!

Da ..o sa radeti...dar tot ceea ce a scris el ,de fapt , a fost ecoul credintei lui si a dorintei de a fii iubit..A dat prea multa iubire celor din jur, a ars pe scena...si acum simt mirosul de scrum....cand il ascult..si plang si il iubesc si ma incarc si ii multumesc ca m-a invatzat atat d e multe lucruri frumoase...mai ales sa accept.

Da....Sa accept iubire....

E trist cand nu accepti sa fii iubit, cand te lasi inhibat....

MJ mi-a amintit cat de frumoasa sunt, cat de multa iubire trebuie sa dau si sa accept pentru ca fara iubire suntem ca si morti si nu stim.....

In fine.... ne-am trezit acum , cand el nu mai e, sa recunoastem geniul si sa il reanalizam si sa ne reindragostim de el..

Eu una, recunosc, ascult numai I JUST CAN'T STOP LOVING YOU si ma incarc pentru o zi intreaga.

V a pup si va iubesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu