sâmbătă, 15 august 2009

La multi ani, tuturor MARIILOR SI MARINILOR

lA MULTI ANI SI MIE, si prietenilor mei, si tuturor celor cu acest nume.In alta ordine de idei, simt nevoia sa va lamuresc , pe unii dintre voi, cei ce cititi scrisurile mele...din diverse motive.....ca sunteti curiosi, ca ma admirati, ca va stau in gat, sau ...cine stie de ce...
Mi-au spus multi sa ma feresc de colegii de la servici, ca s unt cam de doi lei..Si mam luat in gura cu toti cei care mi-au vorbit de rau colegii.Nu de alta, dar am impartit aceeasi paine timp de 20 de ani.
Dar acum imi dau seama ca am gresit.Ca daca lucrezi la OPERA NATIONALA, asta nu inseamna ca nu poti fii las sau de proasta calitate umana.
A avea voce, sau a fii comod,preferand sa stai doar in planul doi al unei scene, nu inseamana ca esti vreun erudit sau vreun dezvoltat spiritual.
Lumea unor colegi de ai mei se reduce la a barfii, a spune rautati despre un om car e poate s a mai faca s i altceva, un om care e respectat de altii mai valorosi si cu putere de decizie decat ei, un om care si-a desfacut aripile sa poata zbura si spre alte zari ale spiritualitatii.
Pentru cea care a scris comenturile pe net, despre mine, ii raspund cu aceste randuri:
Distinsa mea colega, nu are nimeni nici o vina ca tu nu poti mai mult sa iti oferi tie si eului tau.Nu e nimeni vinovat ca doar solfegiu stii si o sa fredonezi toata viatza in cor, in randul doi...banca de la perete....nici macar de la geam ,ca ai fii mai aerisita la creer.
Faptul ca s pui despre mine lucruri urate, de fapt, demonstreaza ca tu asta s imti si crezi despre propria ta persoana, banala, blazata, vesnic obosita, dar nu pot folosi aceleasi cuvinte...pe care le-ai folosit tu...
Ele oricum se intorc precum bumerangul spre tine.
Eu tot relaxata si vesela voi fii, dar fii sigura, ca stind cine esti, nu voi da nici mucii pe tne...sau ma bine zis..ncii un scuipat pe hoitul tau deja putrezit..Ai murit si nu stiai..... in loc sa ajungi la morga ai ajuns colega cu mine.Stiu macar de cine sa pastrez distantza.
Mai citeste despre mine..... de abia a cum incepe show-ul....
Cat despre cei care au o decentza..tot respectul.Ma plec in fatza lor.Daca ii deranjez..macar stiu sa nu se lase deranjati.BRAVO LOR!
sI INCA CEVA....
Nu am de gand sa ii multmesc pe toti..vreau sa ma multumesc pe mine.Asadar..cainii latra...caravana trece!

3 comentarii:

  1. In primul rand, LA MULTI MULTI ANI! Sa ne traiti, sa fiti fericita, sa aveti parte numai de succese si bucurii!
    In alta ordine de idei, vreau sa va felicit din inima pentru taria de caracter de care mereu dati dovada! Este atributul unui OM. Cei care nu stiu sa aprecieze asemenea calitati, sa se abtina de la comentarii, pentru ca, intr-adevar, sunt morti din punct de vedere spiritual si intelectual!
    Tineti-o tot asa si de acum inainte, doamna Ozana, caci numai asa vor invata si ceilalti ce inseamna a fi o DOAMNA, un OM!
    Felicitari, LA MULTI ANI si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubita si Extraordinara mea profa:P Mi-as fi dorit ca astazi, in aceasta zi atat de speciala sa fiu aproape de you,sa te imbratisez si sa ti MULTUMESC CA EXISTI,si ca DATORITA TIE reusesc pe zi ce trece sa am incredere in mine!!!MI-e foarte dor de tine si TE IUBESC MULT MULT MULT!!!Eu iti doresc ca in viata sa te impiedici de un bolovan de NOROC, sa calci intr-o balta de FERICIRE, sa te stropesti din cap pana-n picioare cu SANATATE si IUBIRE!!!LA MULTI ANI!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. AH ERA SA UIT,PT TOTI MANCATORII DE C...T,CEI CARE ....VA STITI VOI CARE SUNTETI,:D,VOI AIA CARE MURITI DE INVIDIE VROIAM DOAR SA VA DAU UN MAAAAAAAAAAAAAAAARE JEEEEEEEEEEEEEEEET!!!

    RăspundețiȘtergere