miercuri, 26 august 2009

MADONA???????? ATI DAT BANII DE POMANA?

Imi pare r au ptr voi, eu imi iubesc mult urechile s i nu suport sa mi le minta nimeni,,,nici macar o curva batrana c a Madona...care si-a permis sa cante like a virgin pe cruce....nu are pic de cultura si de rusine....
Ce bine ca am fler si ca ieri la emisiunea lui Cabral am facu t-o d e kakat.... spunand natiunii ca ma astept sa faca playbakc..ori..urechile mele fine..reactioneaza violent la asemenea jigniri.....si de c e sa vomit eu in cinstea MADONEI, in loc sa imi fie bine s i sa merg la un concert d e jazz, sa fumez o narghilea, si sa ma bag in seama cu lumea buna? ceea ce de fapt am si facut....hihihihihihiiiiiii
Cei de la Palatul GHICA, cand m-au vazut .... m-au primit ca pe MADONA....
DECI , DE CE SA NU FIU EU AIA RASFATZATA???????
Asadar, la insistentele multimii m-am urcat pe scena si am cantat doar doua piese, indeajuns sa ridic si mortii in picioare....
regia era deja facuta, si m-am pregatit de atac de acasa...o rochitza sexy dar eleganta, de diva ce ma aflu, pantofi de fitze.....din piele argintie de la ADINA BUZATU, un machiaj puternic de scena, si vocea la purtator,au fost deajuns sa ii scandalizez pe cei care , cand m-au vazut au inceput sa isi dea coate.....probabil ma vazusera aseara la Cabral si Mircea.
Apoi am plecat in fite.... cu managerul meu, si acum trebuie sa dorm...ca maine ma duc la Ziua Diplomatiei Romane,la Parlament...DECI ..SOMNUL DE FRUMUSETE e obligatoriu.VA DORESC ODIHNA PLACUTA..DUPA CE V-A SURZIT CABOTINA AIA DE MADONA..UNDE ATI PLATIT BILETUL O CARCA DE BANI.

4 comentarii:

  1. pai eu clar nu veneam daca nu aveam invitatie. :) eu spun doar atat , ca Madonna este o dansatoare care canta!!!

    imi place umorul fin pe care-l aveti. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer e o postare de cacat..nu mai fi asa toparlanca, ce dracu? mai exista si alte feluri de oameni pe lumea asta. nu te cunosc, am intrat din grseala. dar ca artista lasi de dorit cu asa limbaj si cu astfel de concluzii.zici ca sunt de nikita! respecta-te pe tine si nu mai fi asa sloboda la gura... nu stii ce inseamna autocenzurarea?

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place ca citit... fie c a aporbati sau nu ce cititi, dar citi..cat despre autocenzurare.... GLUMESTI, NU?

    RăspundețiȘtergere