marți, 8 martie 2011

A venit primavara!!!!!!!!!????????speram!

Pana si vremea ne joaca feste...ba e cald, ba e frig, ba e ceatza si mizerie, si uite ca primavara se lasa asteptata...cam capricioasa e vremeea asta...si noi , oamenii, ne lasam uneori influentzati de ea...meteodependentza e tocmai des intalnita.
Ne e dor de o plimbare in parc printre pomii infloriti , intr-o zi cu Soare,si asteptam cu nervii intinsi la maxim...de aceea eu mi au cumparat betisoare mirositoare, calmante, si zilnic mi le aprind, alaturi de lumanari albe si imi fac prorpia zi mai frumoasa...
Daca nu eu, atunci cine?
E minunat sa imi incep ziua relaxata si totdata motivata...si incerc sa gandesc frumos, ca sa traiesc frumos...In ultima perioada "tratamentul" asta da roade.... va sfatuiesc sa faceti la fel
Sa ganditi frumos ca sa traiti frumos...vb unei prietene..un pic de egoism nu strica.
Va salut pe toti, si pe prieteni si pe mai putin prietenii mei...si va doresc pace in suflet....cautati-o in voi, sigur o veti gasi....
Ave!

Un comentariu: