sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Emisiunea PSIHOLOGUL MUZICAL al dlui ANDREI PARTOS

Am avut cea mai frumoasa emisiune radio, pe 12 noiembrie, la Radio Romania Actualitati, noaptea, 3 ore,alaturi d e bunul si talentatul meu coleg DAN NICOLAU.Andrei Partos, gazda emisiunii PSIHOLOGUL MUZICAL, m-a facut s a ma simt bine, sa discut liber si de bucurii si de emotii, si de trairile mele de alungul anilor, si mi-am dat seama c a am evoluat mult, ca am prins curaj in exprimare si in asumarea multor plusuri sau minusuri din tot ceea ce am trait.
Cand recunosti cu zambetul pe bune inseamana ca nu mai ai nimik d epierdut,.dar cand ascunzi si actionezi pe la spate e clar ca mai ai de lucrat la armonia interioara.
Sunt siderata de propriile greseli, apoi zambesc si merg mai departe,accept provocari profesionale, accept sa dau explicatii celor care ma intreaba, ma dezaproba, ma jignesc, sau ma lauda.Aceasta emisiune a fost pentru mine o dovada ca viatza mea e plina de lucruri frumoase.
In alta ordine de idei, aleg radio ul televiziunii, aleg blogurile si cartile, ziarelor sau tabloidelor.Aleg cronicile sau interviurile, articolelor pamflet.
Am aruncat din casa doua televizoare si traiul meu e mai linistit,Am un ecran mare, cat peretele si copiii mei vizioneaza filme.
E mult mai sanatos! De cand fac reiki ma simt mai aproape de divinitate...Mai am cateceva de facut.... sa iubesc.Si Pasarea Phoenix rasare iar.

Un comentariu: