duminică, 14 iunie 2009

Un concert inedit

A fost o placere, o onoare. o bucurie pentru mine sa cant aseara alaturi de COPI SI TUDOR PARGHEL SI PETRU POPA, la evenimentul organizat p e plaja KAZEBOO DIN NAVODARI...mi-am dat seama ca nimik nu este intamplator.... ca am o shansa extraordinara s a cant cu acest mare pianist..Petru Popa, plecat in Norvegia de cinci ani.
M-AM SIMTIT REGINA, imparateasa , plina de inspiratie si chef de concert, am avut o stare...de bine...un bine.....de care ma miram s i eu...era greu sa ma suport...eram prea buna..prea inspirata..prea cu chef....
Cipi e simpatic foc...si ma face mereu sa ma simt bine...unika..importanta...e mereu atent cu mine..ca acum 13 ani...Credeam ca nu va mai fii ca atunci...dar se pare ca nu m-a uitat.
Am facut toti 4 un mare show....am ras...am spus glume si pblicul mi-a mancat din palma.Asadar.... 2 zile am fugit la mare...si nu mi-a parut rau deloc.....
Va pup si va iubesc.

2 comentarii:

  1. Marina Barabancea15 iunie 2009 la 02:26

    Felicitari, iubita mea, esti mereu cea mai buna; intotdeauna transmiti o emotie puternica si faci publicul sa vibreze; nu te mai mira de tine, pentru ca...esti doar tu, OZANA, THE OZANA, the one and only; pup you

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place cum va bucurati de toate, de viata, de dvs insiva! sunteti unica pana si prin modul in care va bucurati!:)) va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere