marți, 9 iunie 2009

Surprinsa

Sunt surprinsa de propriile dezamagiri..... cer prea mult d e la cei din jur si nu inteleg ca toti dar absolut toti sunt trecatori in viatza mea....asa zisii prieteni , de fapt sunt doar colaboratori.... colaborari ce au loc ptr ca avem proiecte comune temporare, sau pentru ca ne admiram reciproc...Ceea ce am avut eu de invatzat d e la prieteniile vechi, se pare c a nu am invatzat..... ca scopul scuza mijloacele, ca se calca pe cadavre si nu mai criterii de selectie a celor cu care colaborezi..... ca , de fapt, compromisul se confunda cu rasfatul, ca scuzele se gasesc la orice ora....Deci eu trebuie sa recunosc ca, daca am principii sunt demodata.....sunt depasita..... ca nu am ce , sau cui, s a demonstrez , pentru ca nimik nu conteaza....de fapt....decat ...ratingul...sau tirajul...si la propriu si la figurat.....
Mi-e scarba de lasi, mi-e scarba de toti inchipuitii, de cei care vor sa apeleze la mine, dar prefera s a o faca printr-o tertza persoana...ca nu au curaj sa imi vada degetul batandu-le obrazul.
Dar de c e ma mir? Dar de ce nu imi vine odata mintea la capatzana asta?????????
Ce mortii mei mai astept eu??????????????????????????????????
De ce evit sa imi fac eu viatza frumoasa?
De ce ?Cand am toti asii in maneca....?
Pentru ca asa e soiul meu.....soi bun? rau?
Si nu pot s a ma schimb...nici nu vreau....
Va recomand un film...THE SECRET.
Mi-a schimbat viatza....
Va pup.....( ma adresez viitorilor mei fani)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu