duminică, 9 mai 2010

Pozele mele FURATE DE PRESA

Deja ma simt foarte analizata si cautata si se pare ca nasc mult e controverse...Cert e c a toti artistii din jurul meu...si ma refer la ARTISTI nu la sclavii artei....aU APRECIAT pozele mele facute de Ioana CHIRITZA si postate d e mine pe facebook.Daca jurnalistii nu mai au cum sa afle picanterii si au gasit o noua metoda , aeea de a-si baga nasul in profilele d e la facebook, inseamana ca omul nu mai poate avea nici un fel d e intimitate...Daca mi-ar fii cerut permisiunea,sau macar m-ar fii intrebat ce e cu pozele astea, le=as fii spus c a sunt pentru mine si ma simt bine cu ele...sa le fac sa le privesc , sa le comentez,pentru ca fiecare pzoe in sine are o poveste a ei, PENTRU CA FIECARE IMAGINE SPUNE ce am simtit , are un gand in rpofunzime, in spatele imaginii sta o stare d e spirit.CINE ACCEPTA, SA NU SE UITE...Dar se pare ca multi scriu tot felul de bazaconii si interpreteaza in fel si chip.Ma bucur de atentia lor si de energia pe care ei si-o consuma.... sunt simpatici si se zbat ca pestele pe uscat...Eu stiu ce imi poate pielea si ma simt bine cand pozez.ADOR camera si de filmat si de fotografiat si inca mai am multe d e daruit.Cand o sa decid eu , voi avea o noua meserie..aceea de muza.
SUNT MULTI DIN CEI CARE SITU SA PRIVEASCA CU OCHII ARTISTULUI, acele poze, cu ochii plasticianului sau pictorului...si ci ne are ceva personal cu mine poate ragaii si urla precum lupii la luna.... Sunt fericita pentru ca situ sa imi fac viatza asa, stiu ce s a imi iau din ea, si nu cer de unde nu se poate oferi...Asa c a aveti ce invatza de la atitudinea mea.
VA SALUT....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu