duminică, 12 aprilie 2009

Pastele Catolic

Va doresc PASTE FERICIT TUTUROR ENORIASILOR BISERICII ANGLICANE, SI NU NUMAI.Sanatate multa si bucurii de la familiile voastre, de la cei dragi.Totodata, va doresc tot binele din lume celor care isi sarbatoresc ziua numelui,Florin, Florina, Viorica, Crina, Liana, Laura, si nu numai..inclusic OZANA....PENTRU CEI CE NU STIU Ozana se sarbatoreste de Flori.LA MULTI ANI!
Eu am sarbatorit aseara Pastele catolic, am inrosit oua, am pus masa, noi trei , pentru ca copiii mei sunt botezati in biserica anglicana..Am fost la biserica, doar noi treisi am fost f fericiti...fara bone si alte ..ingrediente...Asadar azi ne continuam distractia si mergem la prietenii nostrii din PIPERA, UNDE VOM SARBATORII ziua de FLORI...vREAU SA STAU DOAR CU COPIII MEI SI CU PRIETENII MEI SI S SAVUREZ FIECARE CLIPA.
VA PUP PE TOTI.

Un comentariu: