duminică, 15 februarie 2009

Sunt mandra de mine si d e cate lucruri furmoase pot face

Am avut sambata s eara un concert de mare e xceptie.....la xocafe.pe str GUTEMBERG NR 1.intr-o formula noua, cu ALEXANDRU ANASTASIU LA VIBRAFON, Lucian maxim la percutie si cu Virgil Popescu la bas.Ceea c e m-a impresionat foarte mult a fost profesionalismul lor...normal, din moment ce sunt in ORCHESTRA NATIONALA RADIO.Bine, nici cu mine nu imi e rusine, pentru ca reprezint OPERA NATIONALA Bucuresti.A fost plin...absolut plin plin, si m-am simtit minunat..... am facut glume cu publicul..... s-a cantat impecabil cu doar doua repetitii in prealabil.Am primit cuvinte frumoase din partea colegilor mei si miam dat seama cat d e important e sa ai oameni care inteleg ceea c e fac, si sunt cooperanti.Am fost recoproc onorati de colaborare.
Ma simt f bine acolo......mi-am dat seama ca fac foarte multe lucruri frumoase si le fac bine.... si ma daruiesc , si sunt o profesionista, si DUMNEZEU imi da multe sanse.....si fericirea nu ma indeparteaza de EL.
Azi dimineatza, franta fiind, am plecat cu copiii l a spectacolul de balet ultimul din stagiunea asta, cu ALBA CA ZAPADA.Muzica maestrului Trailescu.
Am plans...si mi-am dat seama cat d e expresivi sunt colegii mei din balet si cat de daruiti.Scena in care vanatorul refuza sa o omoare pe Alba ca zapada, si in care toate animalutele il implore sa o lase in viatza, a fost atat d e bine facuta incat am plans..Ori sunt eu cu nervii la pamant , ori sunt un public pe care orice artist si l-ar dori.....
Daca as putea , as merge la toate spectacolele si as uita d e tot...as trai intr-o lume d e basm...e imposibil.... de aceea apreciez si recunosc ca sunt intr-o astfel d e insitutie, de cultura, vad spectacole care imi mangaie sufletul si sunt fericita.Da...asta e adevarul...sunt fericita pentru ca pot canta jazz, sunt mai creeativa in improvizatii, sunt mai lejera, sunt mai deschisa muzical, sunt transparenta,cant Opera, DAR trebuie s a recunosc ca mi-e dor d e CHICAGO.....
Stiu doar atat....dumnezeu le aranjeaza cum vreau eu...doar ca trebuie sa astept.
Numai bine perseverentilor!!!!!!!!!

4 comentarii:

  1. ce frumos ai scris!! tare faza cu publicul pe care si l-ar dori orice artist:)))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca asta e o atitudine foarte buna in viata: sa crezi in tine! cred ca daca am face toti asa am reusi mai multe. sunt de acord cu faptul ca luptati pentru copiii dvs.. si eu sunt mama si am grija sa strecor copiilor mei increderea in ei. sunteti o draguta. din ploiesti sunt... emilia.

    RăspundețiȘtergere
  3. VA MULTUMES DOAMNA EMILIA ptr vorbele frumoase si ptr sustinere.O SEARA FRUMOASA VA DORESC

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos spuse toate aceste lucruri. Sunteti, intr-adevar o mare artista. Si faptul ca aveti doi copii asa frumosi, inteligenti si ca luptati pentru ei spune despre dvs ca sunteti o persoana extraordinara. Cu o inima si un suflet mari. Si de aia va iubesc mult! Ca om si ca artist.
    Tudor

    RăspundețiȘtergere